Tulitikkutyttö ja Ullakkomuistoja, Teatterikuoppa 10. ja 11.11.2018

ohjelman suunnittelu on meneillään

Kirjanpoistomyyntiä Haukiputaan kirjastossa, Jokelantie 1

Pe 10.11.

18:00 – 21:00 Kynttiläuintia, Vesi-Jatuli, normaalit lippujen hinnat, Jokelantie 20

- uintiaika loppuu 20:30

• 18:00 vesivoimistelu monitoimialtaassa

• 19:00 vesivoimistelu monitoimialtaassa

La 10.11.

10:00 - 15:00 Haukipudas-päivät myyjäiset Jatulin monitoimisalissa, Jokelantie 20, SYKE-kahvio on avoinna, pöytävaraukset 30 €, pelkkä paikka 28€, Hannu Liljamo, 044-3223646 tai tekstiviestillä, hannu.liljamo(at)gmail.com

• myyjäisistä saa tietoa Hannu Liljamo, 044-3223646, hannu.liljamo(at)gmail.com
  • la 10.11. myyntipöytää, joka on merkitty varatun tahon nimellä, voit tulla laittamaan kuntoon klo 8:15 alkaen
  • varattuasi pöydän pöytämaksu 30€ maksetaan tilille Haukiputaan Kirkonkylän asukasyhdistys OP FI61 5740 7520 0651 85, viestikenttään "Haukipudaspäivät pöytävaraus".
  • 12:00 Vuoden 2018 haukiputaalaisen julkistaminen, Haukiputaan Yrittäjät ry Tiina Sotaniemi pj

La 10.11. Disco ja nuorisotilat, mahdollisesti näin

16:00 - 18:00 Disco 1-6- luokkalaisille, liput 2€, Jatuli, Jokelantie 20

18:00 - 21:00 Haukiputaan Nuorisotila avoinna nuorille (7.- luokkalaiset - 17-vuotiaat), Jatuli, Jokelantie 20

La 10.11. ja Su 11.11.

TULITIKKUTYTTÖ JA ULLAKKOMUISTOJA – NUORET ESITTÄVÄT

la  10.11. klo 16
su 11.11. klo 16

Oulu-opiston Oulunsalon 14-16 v nuorten teatteri esittää näytelmän Tulitikkutyttö. Nuoret kääntelevät ja vääntelevät kaikkien tunteman sadun nykypäivään, säilyttäen kuitenkin tarinan traagisen sisällön. Tämä on tarina köyhyydestä, ihmisten välinpitämättömyydestä ja silti kuitenkin lähimmäisen rakkaudesta. H.C.Andersenin sadun pohjalta mukailtu yksinäisen tytön tarina.

Oulu-opiston Kiimingin 13-16 v nuorten teatteri esittää Ilona Tiaisen näytelmän Ullakkomuistoja. Alexandra haluaa osallistua laulukilpailuun mutta ylisuojeleva äiti on päättänyt aivan muuta. Alexandra ja muut sukulaislapset määrätään ullakolle pakkaamaan mummovainaan tavaroita. Mitä kaikkea löytyykään vanhoista albumeista? Ullakkomuistoja seilaa kahden tarinan ja sukupolven välillä. Se kertoo tarinaa äidistä ja tyttärestä sekä tutkii, millaisen aikuisen 90-luku kasvattanut.

Molemman pienoisnäytelmät ohjaa Jenni Mattila. Ikäsuositus 12 v. Liput 6 €.

Teatterikuoppa, Revontie 45 HAUKIPUDAS

******************************************************************************************

HAUKIPUDAS-PÄIVÄT 9.-12.11.2017 OHJELMA

Rantapohjassa oli mainos 5.10.2017 sekä 7.11. ja 9.11.2017. Oulu-lehdessä oli mainos 18.10.2017 sekä  4.11.2017.

Kirjanpoistomyyntiä Haukiputaan kirjastossa, Jokelantie 1

Eeva ja Kari Holman teoksia on esillä Jatulin ala-aulan vitriinissä, Jokelantie 20

To 9.11.

14:00 Haukipudas kuvin Suomi 100: Pentti Utriaisen valokuvat ja Juhani Kemin postikortit näyttelyn avaus Jatulin käytävällä, Jokelantie 20

13:00-14:00 Ääni menneisyydestä : Muistellaan pitäjäneuvos Aarne Kurkelaa Haukiputaan kirjastossa, Jokelantie 1

17:00-19:00 Pieni pala taivasta - Hanna Ikonen kertoo kirjastaan Haukiputaan kirjastossa, Jokelantie 1

Pe 10.11.

- uintiaika loppuu 20:30

• 18:00 vesivoimistelu monitoimialtaassa

• 19:00 vesivoimistelu monitoimialtaassa

19:00 - 22:00 Urkumaraton Urut 10 vuotta urkureina Laura Alasaarela, Eerik Ohtamaa, Emilia Soranta, Elias Niemelä ja Pétur Sakari Haukiputaan seurakuntakeskuksessa, Kirkkotie 10

La 11.11.

09:00-17:00 Vesi-Jatuli, normaalit lippujen hinnat, Jokelantie 20

- Wibit-rata Vesi-Jatulissa

10:00 - 15:00 Haukipudas-päivät myyjäiset monitoimisalissa, SYKE-kahvio, Jatuli, Jokelantie 20, pöytävaraukset 30 €, pelkkä paikka 28€, Hannu Liljamo, 044-3223646 tai tekstiviestillä, hannu.liljamo(at)gmail.com, pöytien varaustilanne 7.11.2017 on 70/62 paikkaa. Kaksi ulkopaikka.

• myyjäisistä saa tietoa Hannu Liljamo, 044-3223646, hannu.liljamo(at)gmail.com
  • la 11.11. myyntipöytää, joka on merkitty varatun tahon nimellä, voit tulla laittamaan kuntoon klo 8:15 alkaen
  • pöytämaksu 30€ maksetaan tilille Haukiputaan Kirkonkylän asukasyhdistys OP FI61 5740 7520 0651 85, viestikenttään "Haukipudaspäivät pöytävaraus".
  • 12:00 Vuoden 2017 haukiputaalaisen julkistaminen ja Suomi 100 kunniamaininta, Haukiputaan Yrittäjät ry Tiina Sotaniemi pj

11:00 - 13:00  MLL Haukipudas, Länsituulen koulu ja koulun tukioppilaat järjestävät yhteistyössä Länsituulen koulun, Länsikuja 2, ruokasalissa lastenvaate ja -tarvikekirppiksen sekä myyjäiset ja herkullisen buffetin (eri luokat ja luokkaretkiryhmät).

Isänpäiväksi monenmoisia herkkuja on tarjolla! Liikuntasalissa tukioppilaat järjestävät toimintaa lapsille: temppurataa, kasvomaalausta ja muuta mukavaa.

Kirppispöydän vuokra 5€. Tuotto käytetään koulun oppilaiden välituntitoimintaan.

Kirppispöytien varaus: mll.haukipudas@gmail.com. Kaikille pöydän varanneille tulee vahvistusviesti.

16:00 - 18:00 Disco 1-6- luokkalaisille, liput 2€, Jatuli, Jokelantie 20

19:00 NAISEN JÄLKI

Tanssiteatteri Move on työstänyt tanssiteoksen naisen maailmasta Suomi 100 -teemalla. Tanssiteos toteutetaan varjoteatterin keinoin, ja se kertoo naisen elämänpolusta syntymisestä vanhuuteen.  Yleisön pyynnöstä uusintaesityksiä. Koreografia ja ohjaus Irene Räty.

Teatterikuoppa, Revontie 45 HAUKIPUDAS
Liput 12/10 € tuntia ennen ovelta, ennakkoon p. 050-4104010 ja Oulu10 toimipaikat.

Su 12.11.

10:00 Messu Haukiputaan kirkossa ja isänpäiväkahvit kirkkosalissa messun jälkeen, Kirkkotie 10

Kiiminkijoki, silta ja kirkko
Haukiputaan kirkon tapuli